Klachtenregeling

Om onze kwaliteit te kunnen verbeteren en nog beter aan te laten sluiten bij jouw wensen, horen we graag je mening, ook als je niet tevreden bent. Heb je naar aanleiding van je bezoek opmerkingen, ideeën om onze dienstverlening verder te verbeteren of heb je klachten? Vul dan het onderstaande formulier in.

 

Over welke locatie gaat je tip of klacht?


Wat wil je melden?


Omschrijf hieronder je tip, verbeterpunt of klacht:
Wil je op de hoogte gehouden worden van de afhandeling van je tip, verbeterpunt of klacht?

Contact

Je kunt natuurlijk ook contact met ons opnemen om van gedachten te wisselen of je vragen te stellen.

 

WKKGZ

Indien je ontevreden bent over de interne afhandeling van jouw klacht, kun je gebruik maken van de externe klachtenregeling van de Hersenfabriek. De Hersenfabriek maakt gebruik van de externe klachtenregeling van de NFG voor de Hersenfabriek Groningen en van de klachtenregeling van het NVPA voor de Hersenfabriek Zwolle. Via het RBCZ-register zijn wij bovendien onderhevig aan het tuchtrecht complementaire zorg (TCZ).

 

Petra Westerhof van de locatie Zwolle is aangesloten bij het NVPA en houd zich aan de klachtenregeling conform de nieuwe wetgeving Wkkgz, die vanaf 1 januari 2017 van kracht is. Tevens is zij aangesloten bij de Stichting Complementaire en Alternatieve Gezondheidszorg (SCAG), die zorg draagt voor de klachten- en geschillenregeling. Voor de procedure bij een klacht kun je informatie vinden op de website van het NVPA (www.nvpa.org) onder het kopje ‘Voor cliënten’. Via het RBCZ-register is zij onderhevig aan het tuchtrecht complementaire zorg (TCZ).

 

Wendy Tukkers, Ireen Drenth en Welmoed Dekker van de locatie Groningen zijn aangesloten bij de NFG en houden zich aan de klachtenregeling conform de nieuwe wetgeving Wkkgz, die vanaf 1 januari 2017 van kracht is. Indien het niet glukt is de klacht intern op te lossen, kun je contact opnemen met de het secretariaat van de NFG. Dit kan op werkdagen telefonisch tussen 9.00 en 14.00 uur op nummer 0592-820030. Je kunt ook een mail sturen naar [email protected]. Het secretariaat zal vervolgens contact leggen met een onafhankelijke klachtenfunctionaris, die contact met je zal opnemen. De onafhankelijke klachtenfunctionaris helpt je bij het formuleren van je klacht en bij het onderzoeken van de oplossingen. Via het RBCZ-register zijn Wendy, Ireen en Welmoed onderhevig aan het tuchtrecht complementaire zorg (TCZ). 

Over ons

  • Vernieuwende behandelvorm
  • Heldere uitleg
  • Inzichtelijke vooruitgang
  • Geen bijwerkingen
  • Persoonlijk!